مصاحبه آرشیو خبر ها
ناگفته های مینو رایولا در كلینیك پزشكی یووه!

ناگفته های مینو رایولا در كلینیك پزشكی یووه!

 

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ده‌لیخت كه همراه با او در كیلینك پزشكی یوونتوس حاضر بود، به سؤالات خبرنگاران حاضر در این مركز پاسخ گفت.

 

رسیدن ده‌لیخت به یووه یك پروژه كاملاً ورزشی بود. در مورد شایعات نزدیك بودن و پیوستن او به بارسلونا، شما خبرنگاران آنقدر چیزهای عجیب و غریب نوشتید كه حتی سناریو نویسان والت‌دیزنی نیز نمی‌توانستند آنها را ذهن‌شان بپرورانند.
مسئله این این نیست كه یووه بیشتر برای جذب ده‌لیخت تمایل داشت یا سایرین؛ واقعیت این است كه یووه مناسب‌ترین انتخاب برای ایده‌ها و اساساً حرفه او بود. انتخاب یووه كار یك لحظه و چند ساعت نبود؛ روزها در مورد آن فكر كردیم تا ایده حضور در این تیم را گام به گام به واقعیت تبدیل شد.
حضور در ایتالیا برای هر مدافعی ایده‌آل‌ترین انتخاب است. حضور ده‌لیخت در اینجا اگر او را به قوی‌ترین مدافع دنیا تبدیل نكند، دست‌كم نام او را در میان بهترین‌ها قرار خواهد داد.
مطمئناً او در میان همسن‌هایش یكی از بهترین‌هاست. با این حال برای تبدیل شدن به «بهترین» باید تلاش و زحمت بیشتری بكشد. او از لحاظ انگيزه شبيه به ندود و از نظر جاه‌طلبي همانند زلاتان است.
او در كنار كیه‌لینی و بونوچی هیچ مشكلی در یووه نخواهد داشت؛ قهرمانان بزرگ همیشه با یكدیگر خوب كنار خواهند آمد.
اینكه آیا او صرفاً به درخواست رونالدو به یووه آمده است یا نه را بهتر است از خودِ رونالدو بپرسید.
پوگبا؟ ! هيچ‌وقت نمي‌توان با قطعيت در مورد آينده صحبت كرد. من در لحظه زندگی می‌كنم. امروز اینجا هستم اما هرگز نمی‌دانم كه فردا كجا خواهم بود. سرانجام داستان پوگبا را نیز همه به زودی درخواهند یافت.
كین نیز همانند ده‌لیخت در بالاترین سطح فنی قرار دارد. او یك قهرمان بزرگ است. در مورد آینده او اجازه بدهید چیزی نگویم؛ ببنیم چه پیش خواهد آمد.
هرگز تمایلی برای صحبت كردن در مورد قراردادهایم با بازیكنان و باشگاه‌ها ندارم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: